Aportado por Extramundi
[Transcrición en galego. Abaixo en español]
Santiago, 17 de decembro do 2019,
Amence baixo unha choiva fina, vou camiñando pola zona vella, brillan as pedras da calzada de granito pétreo á luz dos farois. Sucédense os innumerables soportais con sabor anello. As rúas esconden baixo o veo do gris metálico séculos de historia e os pasos de milleiros de viaxeiros e peregrinos danzan na miña memoria. Na praza do Obradoiro, absorto, contemplo maxestosa a catedral, pintura de pedra en honra a Santiago de Boanerges.
Cruzo Praterías, praza da Quintana, que bela estampa...párase o tempo no cicel do canteiro, adiviño esforzo e oficio artesán aos meus ollos. Son testemuñas de Cidade Fermosa de xentes vario pintas vindas de todos os confíns do mundo peregrinando á Galicia Máxica.
_
[Traducción en español]
Título: Paseo Inspirador
Subtítulo: Transcripción de un relato manuscrito y del audio de su lectura hecha por Prudencio, el autor. Recogido en la Asociación Fonte da Virxe, Compostela
Santiago, 17 de diciembre del 2019,
Amanece bajo una lluvia fina, voy caminando por el casco viejo, brillan las piedras de la calzada de granito pétreo a la luz de las farolas. Se suceden los innumerables soportales con sabor añejo. Las rúas esconden bajo el velo del gris metálico siglos de historia y los pasos de miles de viajeros y peregrinos danzan en mi memoria. En la plaza del Obradoiro, absorto, contemplo majestuosa la catedral, pintura de piedra en honor a Santiago de Boanerges.
Cruzo Praterías, Plaza de Quitana, que bella estampa... se para el tiempo en el cincel del cantero, adivino esfuerzo y oficio artesano a mis ojos. Son testigos de Ciudad Hermosa de gentes vario pintas venidas de todos los confines del mundo peregrinando a la Galicia Mágica.