Botón mapa

Coller o Bus

Aportado por Extramundi

Fachadas de calle de Santiago en la que la luz ilumina una señal de obligatoriedad del sentido.
Sofi conversa na residencia universitaria Cadarso

[Trascrición en galego. Abaixo en español]

 - Sofía: os que eu coñezo, eh… teñen rampla, teñen rampla manual pero por, non sei se é a empresa ou…creo que é a empresa; que teñen como política o que o do autobús non pode saír do seu sitio. Entón ti, persoa que vas subir, tes que baixar a rampla. O cal te obriga ter que ir acompañao [SIC], iso por un lao [SIC]. Despois, que hai sitios aos que directamente non están adaptados, os autobuses. Nin con rampla manual, nin eléctrica, nin hostias. Entre iso e que despois a xente... eh... senta onde quere. Que esa é outra loita persoal.

E a min pasoume unha vez, de ir cunha amiga ás Cancelas [centro comercial]. De ir cunha amiga, eh, que non ía soa [sobe o ton de voz] . E... de estar alí... e... de, de que chegou o autobús e a miña amiga achegouse e díxolle: mira, ¿podes baixar? [...] ¿pódeste achegar para baixar a rampla?...e tal, e díxolle [persoa que conduce]: non, son ordes [da empresa]. Tíñasme que avisar con tempo. E foise".

_

[Traducción en español]

Título: Coger el bus

Subtítulo: Sofi conversa en la residencia universitaria Cadarso

- Sofía: los que yo conozco, eh… tienen rampa, tienen rampa manual pero por... no sé si es la empresa o…creo que es la empresa; que tienen como política que el del autobús no puede salir de su sitio. Entonces tú, persona que vas a subir, tienes que bajar la rampa. Lo cual te obliga tener que ir acompañao [SIC], eso por un lao [SIC]. Después que hay sitios a los que directamente no están adaptados, los autobuses. Ni con rampa manual, ni eléctrica, ni pollas. 

Entre eso y que después la gente...eh... se sienta donde quiere. Que esa es otra lucha personal. 

Y a mí me ha pasado una vez, de ir con una amiga a Cancelas [centro comercial]. De ir con una amiga, eh, que no iba sola [eleva tono de voz]. Y... de estar allí... y... de, de que llegó el autobús y mi amiga se acercó y le dijo: mira, ¿puedes bajar? […] ¿puedes acercarte para bajar la rampa? y tal, y le dijo [persona que conduce]: no, son unas órdenes [de la empresa]. Me tenías que avisar con tiempo. Y se fue".